FAQ

Bestellen

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:  

  1. Ga naar het product van je keuze.
  2. Kies als eerst welk soort rompertje je wilt. Korte mouw, lange mouw of een wikkelrompertje voor prematuren.
  3. Kies daarna de gewenste maat.
  4. Klik op de grote roze button ‘In winkelwagen’.  
  5. Klik op ‘Verder winkelen’ om het assortiment verder te bekijken of klik op ‘Naar winkelwagen’ om te betalen.  
  6. Vul je gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens, Bezorgen, Betaalwijze, Afronden.
  7. Aan het einde van de stap ‘Betaalwijze’, wanneer je de aankoop bevestigd, is je bestelling definitief.  
  8. Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.  
  9. Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.  

Is de button ‘In winkelwagen’ niet zichtbaar? Dan is het artikel niet op voorraad en kan het helaas tijdelijk niet besteld worden.

De verzendkosten van onze bedrukte rompertjes bedragen €4,95 per bestelling. Het retourneren van producten is op eigen rekening.

Op de afrekenpagina heb je de mogelijkheid om je bestelling naar een ander adres te versturen. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres.

Zo is het mogelijk om een kraamcadeau direct naar de juiste persoon te versturen.

Dit komt wel eens voor bij huizen in nieuwbouwprojecten, gezien de adressen nog niet bekend zijn bij de verschillende post- en pakketdiensten. Hier raden wij aan het eenmalig op een ander adres te laten bezorgen of tijdelijk te kiezen voor een afhaalpunt in de buurt.

Betalen

Het is mogelijk om te betalen met:

  • iDEAL

Lukt het niet om je kortingscode in te wisselen? Neem dan contact met ons op via e-mail.

Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving. Onze betalingsprovider is Mollie.

Je factuur is meegezonden in de e-mail na het plaatsen van de bestelling. Mocht je deze verzendbevestiging niet meer hebben, stuur dan een e-mail door middel van het contactformulier op onze website met daarin het ordernummer en je adresgegevens zodat wij de bestelling kunnen opzoeken in ons systeem. Wij sturen de factuur zo spoedig mogelijk per e-mail toe. Een factuur is niet achteraf aan te passen.

Wanneer een betaling mislukt is, dan sturen wij automatisch een mail dat we de betaling niet hebben ontvangen. Via de link in de mail kom je terecht in de winkelwagen en kan je de bestelling alsnog voldoen. Wanneer je geen mail hebt ontvangen, de betaling mislukt weer of de kortingscode of giftcard werkt niet meer, neem in dat geval even contact met ons op. Wij helpen je graag verder!

Wanneer wij je betaling hebben ontvangen, zullen wij je bestelling zo snel mogelijk verwerken.

De niet betaalde order wordt niet verstuurd en beschouwen we als geannuleerd, tenzij deze via de bovengenoemde link alsnog wordt betaald.

Wil je de bestelling niet meer ontvangen of heb je inmiddels al een nieuwe bestelling geplaatst? Je hoeft dan geen actie te ondernemen. Deze niet-betaalde bestelling beschouwen we dan als geannuleerd.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw volgens het Nederlandse tarief (9% of 21%).

De btw staat altijd gespecificeerd op onze facturen.

Wanneer we jouw betaling ontvangen, is afhankelijk van de betaalmethode waar je voor kiest.

  • Bij betaling met iDEAL ontvangen wij de betaling direct. We versturen je bestelling zo spoedig mogelijk wanneer deze gemaakt is.

Levertijd & Bezorging

Bij het plaatsen van je bestelling kun je een leverdatum kiezen. Deze leverdatum staat in de orderbevestiging weergegeven.

We doen ons uiterste best om je bestelling op het afgesproken moment te leveren maar we kunnen dit niet altijd garanderen omdat we ook afhankelijk zijn van onze bezorgpartners. Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Ja, dat kan! Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van de betreffende vervoerder.

Wij versturen onze bedrukte rompertjes in een brievenbusdoos. Hiervoor hoef je niet thuis te zijn.

Maar mocht je een grote bestelling geplaatst hebben, dan zal deze uiteraard in een grotere doos geleverd worden. Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt afgeleverd.

Retourneren & Annuleren

Je mag je bestelling retourneren binnen 14 dagen na ontvangst, zolang het in de staat is zoals je het ontvangen hebt. Let op: gepersonaliseerde items mogen niet geretourneerd worden.

  1. Stuur een e-mail met je bestelnummer en adres naar ons. Vermeld erbij welke artikelen je wilt retourneren. 
  2. Wij zullen je e-mail zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Let op: Een retour dient altijd aan ons gemeld te worden. Anders wordt deze niet door ons in behandeling genomen. Tevens zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Retouren van brievenbuspakketten kun je na aanmelding op eigen kosten retourneren via een pakketpunt van eigen keus. Wij adviseren om het verzendbewijs te bewaren.

Na terugsturen van aangemelde retourproducten ontvang je via e-mail verschillende status updates.  

  • Zorg ervoor dat de producten binnen 14 dagen na het aanmelden van de retour zijn teruggestuurd. 
  • Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen.

Mocht de verwerking van jouw retour langer dan 14 dagen duren, dan raden we je aan om contact op te nemen met de de bezorgdienst waar je de pakket hebt ingeleverd. Aan de hand van je verzendbewijs kunnen zij de status van je retour zien.

Je kunt annuleren als de bestelling nog niet is betaald. Stuur ons dan even een e-mail. Anders krijgt u steeds een e-mail dat de betaling van uw bestelling nog niet gedaan is.

Het is helaas niet mogelijk een bestelling te wijzigen. Kom je er niet uit? Neem contact op met ons op.

Maak een foto van je stelling hoe je deze in ontvangst genomen hebt. Stuur vervolgens een email met je bestelnummer. Vermeld hierin wat er precies aan de hand is. Vergeet niet om de gemaakte foto toe te voegen. Wij zullen deze dan zo spoedig mogelijk behandelen.

Ruilen is helaas niet mogelijk. De snelste manier om je artikel te ontvangen is binnen 14 dagen het product retour te melden. Stuur het artikel dat je niet wilt hebben terug, en bestel alvast het juiste artikel.

Let op: Dit is niet van toepassing bij gepersonaliseerde artikelen. Deze mogen namelijk niet geretourneerd worden.

Voor een snelle en correcte afhandeling van je retourzending is het volgende van belang:

  • Je mag je aankopen op eigen kosten binnen 14 dagen na ontvangst ons van de herroeping op de hoogte brengen (melding) en vervolgens binnen 14 dagen na die melding retourneren.
  • Verstuur de producten die retour zijn aangemeld met alle geleverde toebehoren en waar mogelijk in originele staat en verpakking. Je mag onze producten thuis voelen en bekijken zoals in een fysieke winkel, maar retourneer en verpak ze vervolgens netjes zoals je ze ontvangen hebt.
  • Gedragen artikelen kunnen wij helaas niet retournemen.
  • De herroepingstermijn vervalt 14 dagen nadat het product fysiek geleverd is (bij jou of iemand die de bestelling voor je aanneemt of aan heeft genomen).
  • Je kan het snelst je retour aanmelden door ons een e-mail te sturen om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet.
  • Na het aanvragen van je retour, ontvang je van ons een reactie met de benodigde informatie. Zorg ervoor dat we het product met een duidelijke retourmelding binnen 14 dagen na levering ontvangen. Houd er rekening mee dat het risico voor de terugzending bij jou als consument blijft liggen. Mocht het product kwijtraken tijdens de retournering, dan is dit jouw risico. Wij raden je daarom aan ​(bij hogere orderwaarde) jouw verzending te verzekeren en een verzendbewijs te bewaren.
  • Wij betalen het gehele aankoopbedrag van het geretourneerde artikel (inclusief eventuele verzendkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen.
  • Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Er zullen voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Verzorging & Onderhoud

Om je rompertje zo lang mogelijk mooi te houden, is het belangrijk om het goed te verzorgen en te onderhouden. Hier zijn een paar tips om het in topconditie te houden:

  • Was het op maximaal 40°C, bij voorkeur binnenstebuiten.
  • Gebruik geen bleekmiddel of wasverzachter, deze kunnen de bedrukking aantasten.
  • Strijk het niet direct op de bedrukking, maar strijk het binnenstebuiten.
  • Droog het niet in de droger, maar hang het op een droge en schaduwrijke plek.

Als je deze tips volgt, zul je lang plezier hebben van je rompertje. Het is een prachtig cadeau dat je met trots kunt geven of ontvangen.

Kortingscodes

De voorwaarden voor verschillende Bam Bam Baby kortingscodes en giftcards kunnen variëren. We raden je aan altijd de specifieke voorwaarden te controleren, zoals de vervaldatum en het minimale bestelbedrag, die worden vermeld bij elke kortingscode of giftcard.

Kortingscodes: 

  • Elke kortingscode is eenmalig te gebruiken.
  • Er is slechts één kortingscode per bestelling toegestaan, niet te combineren met een Bam Bam Baby giftcard.
  • Kortingscodes kunnen een vervaldatum en/of een minimaal bestelbedrag hebben.

Belangrijk: Het is niet mogelijk om na het plaatsen van een bestelling alsnog een kortingscode toe te passen. De klantenservice kan hier niet bij assisteren, maar je kunt deze wel voor een volgende bestelling gebruiken.

Kortingscodes kunnen worden ingewisseld op de afrekenpagina. Helemaal boven zie je een blauwe balk waar je het kunt invullen. Let op de voorwaarden per kortingscode. Bij retournering wordt de waarde weer omgezet naar een nieuwe kortingscode.

Account & Gegevens

Als je wilt weten welke informatie we van jou hebben en wat we hiermee doen, dan kan je het beste onze Privacyverklaring en Cookiebeleid lezen.

Verkeerd wachtwoord

Ga naar wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Nog geen account aangemaakt
Het kan zijn dat je wel eens bij ons besteld hebt maar toch geen account hebt geactiveerd. Je kan dan alsnog een account aanmaken met dit e-mailadres om gemakkelijk te bestellen, info over je eerdere bestellingen in te zien en gemakkelijk een bestelling te retourneren.

Klantenservice

Reageert vrij snel

Welkom bij Bam Bam Baby. Klik op de onderstaande knop om te chatten via WhatsApp.